Felhasználási feltételek

1. Az eladó elérhetőségei

STREFA s.r.o.

V Aleji 151, 541 01 Trutnov, Czech Republic

IČ: 28780965 ; DIČ: CZ28780965

2. Áruk kiszállítása

Az eladó az árut a megrendelés visszaigazolásától számított 5 napon belül teljes egészében átadja a vevőnek, kivéve, ha az egyes árukra eltérő szállítási határidőt ad meg. Ha az áru "raktáron" van feltüntetve, az eladó legkésőbb két munkanapon belül kiszállítja az árut. A vevő köteles az árut átvenni és kifizetni. Javasoljuk, hogy a vásárló az áru átvételekor ellenőrizze az árut.

Az eladó az áru okmányait, különösen az adóbizonylatot, nyugtákat és igazolásokat az áru átvételét követően haladéktalanul, de legkésőbb az áru fogyasztó általi átvételét követő két napon belül megküldi a vevőnek.

Ár és szállítási mód (információk a szállításról és fizetésről)

3. A megrendelés törlése és a szerződéstől való elállás

A vevő az áru vagy a kiszállítás utolsó részének átvételétől számított 14 napon belül elállhat a szerződéstől, függetlenül az áru átvételének, fizetésének módjától. A megadott időtartam arra szolgál, hogy a vevő ésszerű mértékben megismerje az áru természetét, tulajdonságait és működését.

A vevő az áru kiszállítása előtt bármikor jogosult elállni a szerződéstől.

A vevő 14 napon belül elküldi vagy továbbítja a szerződéstől való elállást az eladónak. A vevőnek nem kell közölnie a szerződéstől való elállás okát. A kommunikáció megkönnyítése érdekében célszerű feltüntetni a vásárlás dátumát vagy a szerződés/adásvételi bizonylat számát, a banki adatokat és a választott visszaküldési módot.

Az eladó köteles a szerződéstől való elállást követő 14 napon belül visszaküldeni a vevőnek az áru árának és a kiszállítási költségnek teljes mértékben megfelelő összeget. ugyanúgy, ahogyan megkapta a fizetést a vevőtől. Ha az eladó egy bizonyos szállítási módon belül több lehetőséget is kínál, köteles ezek közül a legolcsóbbat kicserélni a vevőnek. A vevő legkésőbb ugyanezen határidőn belül köteles a megvásárolt árut az eladónak elküldeni vagy átadni. Az árut hiánytalanul, lehetőleg az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni az eladónak (nem utánvéttel), és nem lehet rajta kopás vagy sérülés. Az áru visszaküldésének költsége a vevőt terheli.

Ha a vevő személyesen adja vissza az árut az eladó telephelyén, az eladó a fenti kifizetéseket a szerződéstől való elállást követő 7 napon belül visszaküldi a vevőnek.

Ha a visszaküldött áru a vevő kötelezettségeinek megszegése miatt megsérül, az eladó jogosult a vevővel szemben az áru értékcsökkenésének megtérítésére igényt érvényesíteni. és beszámítjuk a visszaküldött összegbe.

4. Panaszrendezés

A vevő a hiányosság felfedezése után köteles indokolatlan késedelem nélkül reklamációt benyújtani az eladónál vagy a javításra kijelölt személynél. Ha ezt írásban vagy elektronikus úton teszi meg, akkor meg kell adnia elérhetőségét, a hiba leírását és a panasz kezelésének módjára vonatkozó kérést.

A vevő köteles a hiba közlésekor, vagy a hiba közlését követően indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatni az eladót arról, hogy milyen jogot választott. Választásmódosítás az eladó beleegyezése nélkül csak akkor lehetséges, ha a vevő olyan hiba kijavítását kérte, amely javíthatatlannak bizonyult.

Ha a vevő nem választ időben a lényeges szerződésszegés jogát, ugyanazok a jogok illetik meg, mint a nem lényeges szerződésszegéshez.

A vevő köteles igazolni az áru megvásárlását (lehetőleg vásárlást igazoló bizonylattal). A reklamáció feldolgozási határideje az áru eladónak vagy javításra szánt helyre történő átadásától/szállításától kezdődik. Az árut szállítás közben a sérülések elkerülése érdekében megfelelő csomagolásba kell csomagolni, tisztának és hiánytalannak kell lennie.

Az eladó köteles haladéktalanul, legkésőbb három munkanapon belül dönteni a panaszról, illetve arról, hogy a döntéshez szakmai elbírálás szükséges. A szakmai elbírálás szükségességével kapcsolatos információkat ezen időszakon belül közöljük a vevővel. Az eladó a reklamációt – ideértve a hiba elhárítását is – indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb annak bejelentésétől számított 14 napon belül kezeli, kivéve, ha a vevő és a vevő írásban hosszabb határidőben állapodnak meg. Ezen időszak lejárta után a vevőt ugyanolyan jogok illetik meg, mintha lényeges szerződésszegésről lenne szó.

Ha az eladó megtagadja az áru hibájának elhárítását, a vevő méltányos árengedményt kérhet, vagy elállhat a szerződéstől.

A jótállási idő meghosszabbodik a reklamáció benyújtásától annak rendezéséig, vagy addig az időpontig, amíg a vevő köteles volt átvenni a terméket. Az áru vagy annak egy részének cseréje esetén az eladó felelőssége úgy illeti meg, mintha új áru vagy annak egy része vásárlásáról lenne szó.

Amennyiben a reklamáció feldolgozása online nyomon követése nem lehetséges, az eladó vállalja, hogy kérésének megfelelően e-mail üzenetben tájékoztatja a vásárlót a reklamáció feldolgozásáról vagy SMS-ben.

Indokolt reklamáció esetén a vevő jogosult a felmerült költségek megtérítésére.

Az eladó vállalja, hogy a szükséges árukra (babakocsik, gyógyászati ​​segédeszközök stb.) vonatkozó reklamációt indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a bejelentéstől számított 14 napon belül intézi, ideértve a hiba elhárítását is. , kivéve, ha a vevő és a vevő írásban megállapodik hosszabb futamidőben. Alternatív megoldásként csereterméket biztosíthat a reklamáció időtartamára.

5. Személyes adatok védelme

A vevő hozzájárul ahhoz, hogy a megadott személyes adatokat az eladó a személyes adatok védelméről szóló törvény (101/2000 Coll.) szerint kezelje és tárolja a a szerződés tárgyának teljesítése. A vevőnek joga van tájékoztatást kapni arról, hogy az eladó milyen adatokat rögzít róla, és jogosult ezen adatokat megváltoztatni, illetve írásban kifejezni egyet nem értését azok kezelésével. A személyes adatok védelme feletti felügyeletet a Személyes Adatvédelmi Hivatal látja el.

Az eladó vállalja, hogy a vevő személyes adatait a szerződéses fuvarozón kívül harmadik félnek nem adja át az áru kiszállítása céljából.

Az eladó engedélyezi a regisztráció nélküli vásárlást, míg a nem regisztrált vásárlók adatait kizárólag a szerződés tárgyának teljesítéséhez használja fel, marketing vagy üzleti célokra nem.

Az eladó csak akkor jogosult saját kereskedelmi üzeneteit a vevőnek elküldeni, ha a vevő ezt aktívan kéri, és csak addig, amíg a vevő nem tájékoztatja az eladót, hogy nem kívánja küldeni.

A vevő ezt az értesítést a szerződés teljesítésével összefüggésben megszerzett elektronikus címére költség felmerülése nélkül teheti meg.

6. Egyéb

A jelen Általános Szerződési Feltételek alkalmazásában a vevő fogyasztó, aki az eladótól eltérően nem üzleti tevékenysége részeként vagy részeként jár el. hivatásának önálló gyakorlásáról a szerződés megkötése és teljesítése során .

A jelen Általános Szerződési Feltételek alkalmazásában az eladó olyan vállalkozó, aki a vevőtől eltérően üzleti tevékenysége részeként vagy önálló tevékenysége részeként jár el. szakma a szerződés megkötése és teljesítése során.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Részletes beállításokÖsszes engedélyezése